avatar Ten blog rowerowy prowadzi JakeShake z miasteczka Lębork. Mam przejechane 9492.42 kilometrów w tym 305.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy JakeShake.bikestats.pl

Sierpień, 2010

Powrót z Gdyni

Niedziela, 8 sierpnia 2010 · dodano: 08.08.2010 | Komentarze 0

Plany co do mojego powrotu były niepewne. Pogoda się chrzaniła,a ja staram się nie jeździć w deszczu szosówką.No cóż,nikłe promienie słońca zachęciły mnie do wyjazdu. Po śniadaniu spakowałem swoje graty i rozpocząłem żmudną wędrówkę do domu. Zwykle nogi rozgrzewają mi się po ok. 5 km..tym razem dopiero za Chwaszczynem się "obudziły". Droga upływała spokojnie,mały ruch samochodowy, mało dziur w drogach,co się ceni,pogoda..Aha,co do pogody było o wiele gorzej niż wczoraj. Wiało z każdej strony,a na półmetku zaczęła padać mżawka,ale skutecznie utrudniała jazdę. Ochłodziło się,temperatura spadła poniżej 20 stopni. Złapał mnie skurcz prawej stopy, po 5 minutach udało mi się ją rozchodzić. Od miejscowości Szemud,aż po Pobłocie towarzyszył mi deszcz.
Od Popowa zaczął się przyjemny zjazd,który rozluźnił mi mięśnie. Pomimo niesprzyjającej pogody,wycieczka była udana.

Kategoria 51-100, Szosa, 3Miasto

3miasto zaliczone

Sobota, 7 sierpnia 2010 · dodano: 07.08.2010 | Komentarze 1

Udalo sie! Kolejny cel zaliczony. Po Słupsku i Łebie nadszedł czas na Gdynię. Pomysł wypadł nagle..W piątek pomyślałem,by coś zrobić na weekend. No,ale był jeden spory problem.Pogoda.Tylko ona mogla zniweczyć moje plany.Obudziłem się parę minut po 7,wstałem i stwierdziłem,że pogoda strzeliła mi gola-padało.Poszedłem spać dalej. Budzik ustawiłem na 9.15 . O tej też godzinie wstałem i stwierdziłem:" A coo mi tam, jadę!" . Na niebie nie było żadnego prześwitu dla niebieskiego nieba,ale przynajmniej nie padało. Szybko się ubrałem,spakowałem,zjadłem energetyczne śniadanko(musli z rodzynkami+ bułki z dżemem) i wyjechałem. Miałem tylko jedną niemiłą niespodziankę. Otóż jadąc pod górę, na 8 km mojej wędrówki pewna pani,jak się później okazało,grzybiarka, postanowiła mnie nie wyprzedać tylko jechać kawałek za mną by znaleźć tego jednego,upragnionego GRZYBA!.... no comments.. No a ja..zdziwiony,że coś się za mną ciągnie postanawiam zjechać tej pani..Ja staję,ona też Wypinam buty i rozmawiam z nią chwilę. Następnie próbowałem pod górkę wpiąć się z powrotem..niestety próba ta okazała się niezbyt miła dla mnie. Powiem tak: Wyrżnąłem takiego orła jakiego jeszcze świat nie widział. Bilans lekcji: siniak na lewym udzie i obdarta skóra pod kolanem..Niby nic,ale zawsze jakaś adrenalinka jest ^^ Później już było spokojnie,żadnych wymuszeń i niebezpiecznego wyprzedzania ze strony kierowców,za co ich w tej chwili chwalę..nie to co Lęborscy rajderzy. Najbardziej to męczyły mnie górki,prędkość spadała wtedy do 16-18 km/h :/ Mógłbym to usprawiedliwić tym,ze jechałem z plecakiem,ale po prostu jestem jeszcze słaby trochę :) Na prostych prędkość wahała się od 23-35 km/h, z górki od 35-55 km/h
Dojechałem do 3miasta trasą przebiegającą przez miejscowości Linia,Strzepcz,Tłuczewo,Szemud,Chwaszczyno,Gdynia. Jestem z siebie dumny :)

Kategoria 3Miasto, 51-100, Szosa

Pierwsza jazda w SPD

Czwartek, 5 sierpnia 2010 · dodano: 05.08.2010 | Komentarze 1

W celu przetestowania mojego ostatniego zakupu,czyli pedały SH PD-R540 i butów SH R099 udałem się na tradycyjną już drogę do Cewic. Jakieś wrażenia? Oczywista oczywistość! Jeździ się o wiele, wiele lepiej niż w normalnych butach. Siła jest rozkładana równomiernie na pedały. A co do butów to mogę wspomnieć o dobrej wentylacji i ciekawym wyglądzie :D Aha..i pasują mi kolorystycznie do roweru-> czarno-biały i białe buty :D
Pomimo wszystkiego co do tej pory czytałem o SPD to łatwiej mi się wypiąć niż wpiąć :D

Trasa: Lębork-Cewice-Lębork

Kategoria 1-50, Lębork, Szosa

Las

Środa, 4 sierpnia 2010 · dodano: 04.08.2010 | Komentarze 0

Lasami do Małczyc od strony cmentarza. Po drodze zagapiłem się i wjechałem w las..dosłownie las pokrzyw,jestem cały w tych takich małych czerwonych kropkach i tylko siłą woli się nie drapię :D
Powrót dosyć szybkim tempem lasami z Małczyc do Lęborka,przez Rybki z powodu ulewy,która mnie powitała.

Kategoria 1-50, Góral, Lębork

Łebaa!

Niedziela, 1 sierpnia 2010 · dodano: 01.08.2010 | Komentarze 0

Razem ze znajomymi postanowiłem wybrać się na wycieczkę do Łeby. Omijając główną, dziurawą i niebezpieczną drogę wybraliśmy przejazd taki:
Lębork-Wilkowo-Łebień-Ulinia-Nowęcin-Łeba 45 km. Tą samą drogą wracaliśmy. Po krótkiej kąpieli w morzu postanowiliśmy pojechać na wydmy plażą. Pogoda i dobry humor dopisał.