avatar Ten blog rowerowy prowadzi JakeShake z miasteczka Lębork. Mam przejechane 9492.42 kilometrów w tym 305.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy JakeShake.bikestats.pl

3Miasto

• Sprzęt Serious Furcia

XVII Wielki Przejazd Rowerzystów

Niedziela, 9 czerwca 2013 · dodano: 09.06.2013 | Komentarze 0

Oliwa-Brzeźno-Sopot- Oliwa

Poniedziałek, 6 maja 2013 · dodano: 06.05.2013 | Komentarze 0

Jazda po ścieżce wzdłuż plaży. Nic szczególnego, jednak brakuje mi jazdy po asfalcie, gdzieś w trasie.

Przymorze- Gd Główna- Przymorze

Poniedziałek, 22 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 0

Kategoria 3Miasto, Szosa, Z Gdańska

• Sprzęt Serious Furcia

Pierwsza Jazda w 2013 , Trojmiasto :)

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · dodano: 15.04.2013 | Komentarze 0

W końcu mogę uznać, że wiosna przybyła oficjalnie. Pogoda świetna, po wykładach od razu do domu się wbiłem, zapakowałem się w strój, napchałem bananów, wyleciałem z mieszkania.
Kierunek: GDYNIA.
Nie miał to być wyścig, ani jazda na czas, nawet nie było to sprawdzanie swojej formy po zimowaniu, bo formy ,ani jej zalążka nawet NIE MA. Spokojna jazda, zatrzymywałem się czasem by porobić jakieś fotki, czy wciągnąć banananana ;)
Jazda jedynie po ścieżkach rowerowych.

W ten sposób odwiedziłem Sopot

Zawitałem nawet na molo w Sopocie

Widać, że to Wiosna!

Widok na port i skwer w Gdyni

Wypad udany, bolą mięśnie nóg, więc trzeba będzie popracować nad nimi do czasu Kaszebe Runda :D

Kategoria 3Miasto, Szosa, Z Gdańska

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 25.07.2011 | Komentarze 0

Kategoria 1-50, 3Miasto, Góral

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 0

Mimo zapowiadanej na niedzielę średnio-przyjemnej pogody, postanowiłem, razem z tatą wybrać się do Trójmiasta. Zapakowaliśmy rower do auta i ruszyliśmy w trasę, po drodze zatrzymując się w 'Oszą' ("Auchan") by zakupić parę izotoników, wypadło na moje ulubione Oshee. Zostawiłem tatę u siostry w mieszkaniu i sam wybrałem się w miasto. W sobotę miałem opracowany plan wycieczki, który na miejscu został zredukowany delikatnie. Mówiąc wprost, zamierzałem jechać do Gdańska nad Motławę by zobaczyć paradę żaglowców 'Baltic Sail'. Po dojechaniu na miejsce, koło godziny 15, żadnego już nie zobaczyłem. Czemu tak późno? Aaa, otóż zasiedziałem się na GP Sopotu, czyli Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski Lotos. Cała ul.Sopocka zamknięta, więc rowerem jadąc, z góry, czuło się niemal jak bóstwo :D
Ogółem, postałem, postałem, popatrzałem, posłuchałem (powalił mnie biały Maluch z silnikiem od motocykla oraz białe Porsche 911 z rocznika mniej więcej 1971), więcej tu Następnie wyruszyłem w moją drogę do Gdańska, trochę się pogubiłem, +/- 10 km. Pozwiedzałem odrobinę Stare Miasto Gdańska, co przyznam szczerze: zrobiło na mnie ogromne wrażenie, jakbym cofnął się w czasie( wstyd co? lat 18, do Gdańska raptem 80 km, a nic nie znam :| )
Na miejscu zjadłem pysznego naleśnika z nadzieniem twarogowo-jagodowym (pycha!).
Droga powrotna przyjemna, lekki deszczyk, który chłodził powietrze.
Przyznam, dzień bardzo udany! A teraz idę spać..Branoc.. :D

Kategoria 3Miasto, 51-100

Lewa Wolna!~Wielki Przejazd Rowerowy

Niedziela, 5 czerwca 2011 · dodano: 05.06.2011 | Komentarze 1

Powiem tak: Ciasno, gimnazjada na rowerach=niebezpieczeństwo, brak wyobraźni. Choć przyznam, 2h jazdy całkiem,całkiem mnie upiekło na łapach :D
Narobiłem trochę zdjęć:

W pobliżu AquaParku

Pierwsi oczekujący na Skwerze

Więęęcej

Jedzie "Ekipa" z Wejherowa,Redy i Rumii!

W drodze do AWFiS

Na spacerek..

W oczekiwaniu na peleton Gdański

Po minutach dwóch na placu AWFiS..

Po kolejnych 5 minutach :D

Kategoria 1-50, 3Miasto, Szosa

Po 3mieście + kolizja

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 5

Korzystając z kolejnego dnia w 3mieście postanowiłem pojeździć trochę po bulwarze nadmorskim. Ruch spory, temperatura znośna, słonko ładnie przygrzewało.
Miałem, można by to ująć, wypadek. Jadąc po ścieżce rowerowej w Gdyni, pod koła, na czołówkę wjechało mi dziecko.. max 12 lat. Oczywiście bez kasku, obiło sobie trochę głowę, lecz nic poważnego mu się nie stało. A co ze mną? Zrobiłem elegancki lot, noty podobne do Małysza. Rower wylądował obok mnie (o dziwo nic mu się nie stało). Ja byłem trochę poobijany..po tej przygodzie jakoś nie miałem sił jeździć, porobiłem parę fotek i ruszyłem w drogę powrotną. Na dzień dzisiejszy czuję, że dosyć mocno obiłem sobie prawe ramie,z tego względu, że trudno mi wykonywać nią jakiekolwiek, najprostsze ruchy.
Do domu, do Lęborka wróciłem już razem z siostrą, samochodem, gdyż ramię pulsowało i bolało coraz bardziej -> nie chciałem jej dodatkowo nadwyrężyć.

Trójmiasto jest świetnym miejscem na wypoczynek, pomimo tej kolizji to czuję się wypoczęty i peeełen mocy! :)

Kategoria Szosa, 51-100, 3Miasto

Słoneczna niedziela w 3Mieście.

Niedziela, 22 sierpnia 2010 · dodano: 22.08.2010 | Komentarze 0

Dzień zapowiadał się ładnie, więc postanowiliśmy wybrać się rodzinką do 3Miasta posmażyć się na plaży.Oprócz mnie,jak zwykle :) Zapakowałem rower z nadzieją,że nie dorwie mnie przysłowiowy "leń" co ostatnimi czasy łapał mnie często. W Sopocie byliśmy ok. godz. 12:30. Rodzice poszli na plażę,zaś ja postanowiłem trochę pokręcić się po ścieżce nadmorskiej.Jeździłem bez celu,trochę szybciej,trochę wolniej. Czasem kolano mnie bolało(nie znam przyczyny,może przesiliłem gdzieś). Następnie zawitałem na plażę,gdzie było fuuuull ludzi,ale jakoś się przepchałem z tym rowerem i padłem,dosłownie, na pysk. Poleżałem chwilę,by potem,nadludzką siłą podnieść się i..pójść popływać! Yupi ah yeah,jak mawiał Bruce Willis w osławionych już "Szklanych Pułapkach", z takim okrzykiem rzuciłem się do wody. Taak,pomarzyć można..najpierw powoli,bo woda zimna,a potem sruu,tam gdzie głębiej. Siostra odliczała..byłem ok. 4 minuty..nieźle,a potem zaczęliśmy się zbierać,bo nadchodziły grranatowe chmury. Dzień zakończyliśmy w Ankerze,zajadając się każdy swoją pizza hawajską.Mniam!