avatar Ten blog rowerowy prowadzi JakeShake z miasteczka Lębork. Mam przejechane 9492.42 kilometrów w tym 305.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy JakeShake.bikestats.pl
  • Sprzęt Serious Furcia

Lębork-Łeba-Ulinia

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 07.07.2013 | Komentarze 0

Wraz z Lwem Lębork wybraliśmy się w rajd do Łeby. Przy czym Lwy przed Wickiem skręciły w boczną, leśną drogę której ja z racji posiadania kolarki, nie mogłem pokonać. Wraz z grupą znajomych jechaliśmy dalej. Przed Wickiem padła mi dętka. Przy pomocy nowo poznanych rowerzystów załataliśmy ją i dopompowalismy. Starczylo by móc dojechać do Łeby. Posmażyliśmy się z 2h, wracając natknęliśmy się na grupę LWÓW, od których się odłączyliśmy, bo oni lecieli na wydmy, zaś my na plażę. Powrót był tragiczny, tzn. z mojej strony i ulatującego powietrza z dętki, dwukrotnie dopompowywana w drodze powrotnej..ustąpiłem i zadzwoniłem po tatę by po mnie przyjechał. Niestety, wycieczka mimo bardzo dobrej chęci i pomocy nie udała się w 100%.
Jednak było bardzo fajnie i sądzę, że takich wycieczek z Lwem mam nadzieję jeszcze trochę porobić :)